понедељак, 6. мај 2013.

Dva cover-a za Facebook i Wallpaper By Sofija M !

 - U poslednje vreme se zabavljam sa Scrapbook-om, clipartom i dizajnom. Kreirala sam dva Facebook cover-a , kao i jedan Wallpaper koje možete skinuti sa mog bloga tako što će te kliknuti na sliku da bi je skinuli u punoj veličini. Besplatni su, osim što zadržavam prava za njihovo kreiranje ( ja sam rasporedila sve elemente, pozadinu,bordure, ram,sliku, ali ja ih nisam napravila, tj. elementi su preuzeti sa interneta). Nadam se da vam se dopadaju jer sam dugo radila na njima jer nije lako pronaći sve elemente! Pratite blog, biće još covera. wallpapera i sl.


Marilyn Monroe Facebook cover by Sofija M

Marilyn Monroe Facebook cover 2 by Sofija M

I love people who make me smile Wallpaper by Sofija M

Sophie

Нема коментара:

Постави коментар