петак, 14. јун 2013.

Letnja serija postova : Tri kombinacije za predstojeće vrele dane!


- Kako je počelo proleće počela sam da prizivam leto i da želim japanke, šorceve i lagane majice! Raspust je stigao i vreme je za odmor! Kreirala sam tri kombinacije pogodne za šetnju, dnevni izlazak, piknik, bazen ili plažu, ako ispod obučete kupaći! 


- Prva kombinacija je idealna za dužu šetnju. Patike su udobne a opet lagane, a majica komotna pa vam neće biti vrućina. U malu, kožnu torbu potrpajte sve potebštine. Veoma mi se dopada detalj čipke na šeširu i patikama, inače su čipkasti šorcevi postali veliki trend pogotovu u kombinaciji sa širim majicama i tzv. crop topovima!



-Druga kombinacija je pogodna za odlazak na plažu ili bazen. Ispod široke, lagane majice možete obući kupaći. Naočare i velika torba za peškir, kremu za sunčanje i sl. su neizostavni kao i gumene japanke / sandale koje su lepe,i mogu se nositi i u nekim malo elegantnijim kombinacijama, a na bazen upravo zato što su gumene i neće se oštetištiti.





-Definitivno moja omiljena kombinacija! Iako više volim šorceve jer su udobniji, ova suknjica mi je preslatka, a o majici sa ogromnom krofnom i da ne govorim! Majice sa zanimljivim printom su uvek u modi, pogotovu leti! Ni o starkama neću da govorim jer su savršen izbor za bilo kakvu priliku. Rančić je na mojoj listi želja odavno. Moram da sakupim pare i kupim sličan u Accessorize-u, ima ih prelepih!


-Pratite letnju seriju postova biće još zanimljivih stvari!


Нема коментара:

Постави коментар