четвртак, 20. јун 2013.

Moje zabeleške : Instagram post i Sofijin kutak

-Ova ideja mi je odjednom pala na pamet, tačnije, shvatila sam da otkako vodim ovaj blog nijednom nisam sela i napisala zašto uopšte pišem ovo ? Nadam se da je slika iznad bila dovoljno jasna! Volim ovo mesto jer mi pomaže da se kreativno izrazim i podelim sa drugima sve ono što volim. 
-No, posle dugog kukanja otvorila sam Instagram nalog. Za vreme škole tj. krajnjih testova i ispitivanja nisam imala puno vremena da beležim interesantne trenutke , ali sam uhvatila par, koji će se naći u ovom, inače prvom Instagram postu ! A evo i linka do mog Insta profila:



 -Iako neće da prizna tetka baš ne zna da kuva, ali svakako ume da pravi kolače! Voćkasta užina sa jagodama, breskvama i rolatom sa šljivama. #food


-Od četvrtog razreda, kako sam gledala Bratz crtani želim ovaj telefon, samo u crvenoj boji.. #lipsphone


 -Kad odlučim da sednem i ručno napišem post a pritom pravim nove mašnice! #bows


-Krajnji rezultat prethodne forografije. #bowsaready


-Dupla duga jednog prolećnog dana. #doublerainbow


-A posle kiše jagodice samo bujaju. #strawberryafterrain

-Ceo ovaj post sam zamislila kao rutinu kroz koju ću sa vama deliti omiljene trenutke uhvaćene sa Instagramom, kao i stvari koje volim, tipa muzike, knjiga filvova i raznih drugih interesantnih stvari.

1 коментар: