четвртак, 22. август 2013.

Povratak u školske klupe / Uradi sam : Futrola




-Ovo je poslednji, i neplanirani post iz serije za povratak u školu! Na jednom blogu sam naletela na sličnu futrolu ali namenjenu naočarima, pomislila sam da bi olovke i ostale sitne potrebštine poput spajalica i papirića mogle da se skladište u njoj! Možda se čini malo teže za napraviti jer uključuje šivenje, ali nije toliko teško kad se malo potrudite! A pritom, uvek možete da zamolite nekoga da vam ušije na mašinu ako već ne znate sami. Ja sam luzer što se mašine tiče, ne ide mi nikako! 

-Pre nego što počnem sa ovim , relativno kratkim postom da vam kažem da sam nitne dobila i ne znam gde imaju da se kupe pa ih čuvam kao oči u glavi, Preslatke su i znam da ćete me pitati za njih. Ako neko zna radnju ili sajt gde mogu da se kupe bilo nitne ili bodljice neka mi javi!

-Za futrolu su vam potrebni :

... još i lepak i makaze, eventualno mašina za šivenje, ali sve može ručno!


-Odsecite odgovarajući komad teksasa i obavezno izmerite da li vam staju olovke!

-Prevrnite, presavijte na pola i zašijte prvo dno, a potom strane ili stranu jer sam ja presavila i odsekla tako da mi jedna strana bude zašivena. Sa jedne strane ostavite rupu da bi provukli kanap / konopac za zatvaranje.

-Provucite konopac u boji oko otvora futrole a krajeve provucite kroz ostavljenu rupu. Princip je isti kao kod futrle za naočare.

- Presecite ceo struk mulinea na pola a potom polovine zakačite za krajeve kanapa.

-Provucite muline kroz alku da bi napavili kićanku.

-Pomoću modlice, isecite srce ili neki drugi oblik od materijala.

-Dodajte nitne ili neku šljokicu.

-Ubacite oloke i ostale potrebštine i gotovo!



- Mnogo mi se dopao ovaj projekat. Ako niste vični šivenju možete da ukrasite futrolu za naočare koju već imate! Ja ovu neću koristiti za školu jer već imam jednu. Ali ću u nju stavljati one sitnice koje su mi potrebne kada negde idem a ne mogu da nosim moju veliku, pretrpanu futrolu - dakle samo za neophodno!

12 коментара:

  1. Super ideja!Jako mi se dopada:))
    Evo linkova gde mozes da kupis nitne:
    http://www.kupindo.com/Materijal-za-izradu-nakita/11999529_nitne-50-kom
    http://www.kupindo.com/Materijal-za-izradu-nakita/11999601_Nitne-zvezde-50-kom
    http://www.kupindo.com/Kutije-za-nakit/12726641_NITNE-BODLJE-ZA-NASIVANJE-MANJE-SREBRNE-10-KOM
    http://www.kupindo.com/Materijal-za-izradu-nakita/13767761_Metalne-nitne-100-komada

    ОдговориИзбриши
  2. Ideja je super!!!
    A kad biras ko ce osvojiti ono za skolu?

    ОдговориИзбриши
  3. Imas stvarno cool ideje ! Mnogo volim da citam tvoj blog :D

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Ubacim novi layer u Photoshopu, ali to mozes u bilo kom editoru za fotografije. Samo kliknes na import opciju (tako je kod vecine), ali prvo odaberes fotku na koju zelis da stavis logo ili neku slicicu ili sta god,koja se nalazi u file padajucem meniju na vrhu u levom uglu.

      Избриши
    2. Ako se bas ne snalazis sa programima onda idi na online editor Pic Monkey, veoma je lako. U opciji dodavanja cliparta (oznacena leptiricem) imas da podesis i velicinu i vidljivost. Nad se da sam pomogla!

      Избриши