петак, 15. новембар 2013.

Terapija sitnicama i inspiracija !


-Sigurno ste milion puta čuli da život čine male stvari i prave vrednosti ! One male stvari koje u momentu mogu da vam izmame osmeh na lice i osveže i ulepšaju dan ! Tako se ja osećam kada uđem u bilo koju radnju sa sveskama, šoljicama, svećama i drugim priborom i dekorom . Možda je čudno, ali  lepa, meka olovka itekako može da me vrati u život .
-Dobro možda se ovo malo kosi sa onim da novac ne kupuje sreću, ali ne radi se o velikoj količini novca. Sitan novac za sitnice stvari = Veeliko zadovoljstvo !
-Već sam pisala o nečemu sličnom  (OVDE), ali vreme je za mali Update ! Pomenula sam vam u" Šoljici sa Sophie" da sam počela da koristim Tumblr više nego obično. Na ovoj adresi sam pronašla mnogo zanimljivih  i inspirativnih forografija. 
Upozoravam vas kada jednom počnete da skrolujete iznenadiđete se kad je pre prošlo dva sata .

-Bilo prazne, a još bolje pune, šoljice su naprosto divne. Em vam služe za ispijanje omiljenih, kako toplih tako i osvežavajućih napitaka, em mogu da poluže kao sjajan dekor ili držač za sveću ili olovke !

















 - Pokušala sam da se vodim onim da se najslađe ostavlja za kraj, ali jedva sam izržala da na početku posta ne počnem o beležnicama ! Zašto bih se suzdržavala oko nečega što ne šteti nikom drugom sem mom novčaniku. Malkice. 
Bliži se kraj godine i vreme je za izvor novih planera i kupovinu novih sveščica i pratećeg pribora ! Knjižara Vulkan ima sjajan izbor (OVDE) pa pomišljam da uložim u neku od prelepih sveski koje nude . No, pre nego što se odlučim za bilo koju, morala sam malo da čeprkam i istražujem , da pokupim kakvu ideju i smernicu za ovu skoro, životno važnu kupovinu i ukrašavanje onih običnih i dosadnih notesa.







- Znate i da obožavam lepo uređen životni prostor i da se interesujem za dizajn istog. Primetila sam da dekorativni jastučići čine da i obična posteljina izgleda mnogo bolje ! Pošto kod nas i nema da se kupi neki izbor možete sami da ga sašijete.Evo ideje: odaberite materijal ili iskoristite staru majicu, napunite vunom, perijem, krpicama, vatom...



-Kada smo već kod uređenja sobe, prelazim na one slatke, male dekorativne artikle. Držači za knjige na policama, male statue i biste, keramičke životinje, vaze itd, svi oni u službi kreiranja savršenog kutka. Predlažem vam da napravite jedan takav, u uglu sobe , kraj kreveta ili noćnog stočića. Stavite vazu sa cvećem ili u ovim, hladim danima, poneku grančicu ili uveli list, ukrasite svećom, lampicama, kutijicom za nakit ili ramom za fotografije. Ovo je prava terapija, verujte mi, osećaćete se fenomenalnom u tom svom "parčetu" sobe koji će vam iznova, kad god pogledate u njega, pružati zadovoljstvo. Ja moj zovem kutkom za inspiraciju !







- Koje sitnice vas čine srećnim, u kojim malim trenutcima uživate ? -
(P.S. U pripremi je novi Uradi sam post)

17 коментара:

  1. Obožavam beležnice. I ja tražim da kupim neku novu,ali u Crnoj gori nemamo knjižaru Vulkan,a ni jednu drugu gdje ima nekog izbora.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da ces i u obicnoj knjizari naci lepu beleznicu. Mozes da kupis rokovnik i ukrasis ga, ili deblju, ukoricenu svesku. Ako nadjem neki crnogorski sajt sa slicnim stvarcicama ostavicu ti link ovde. :D

      Избриши
  2. Ove beležnice su predivne, moraću da kupim sebi jednu u što kraćem roku :)
    Šoljice su takođe neodoljive, izgubila sam se kad sam ih videla :3
    Ove sveće su isto predivan detalj u sobi, i to sam razmišljala da ubacim i sad si me nekako ubedila. Opuštajuće su. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pisacu komentar samo u vezi svezaka i beleznica, jer mi srce stane kad god koju vidim, u kom god stanju bila :)
    Vulkan ima sjajne stvari, ali po mom misljenju su skupe za to sto nude.
    Predlazem i tebi i svima da pogledate LegaLega stand u MikserHousu, koristim jedan notes vec duze vreme i jako mi je super i funkcionalan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mikser house je jedan od ratloga sto zalim sto ne zivim u Beogradu, moracu da odem prvom prilikom.

      Избриши
  4. Predivne fotke, tako su inspirativne! Ja i dalje kupujem predivne sveščice i čuvam ih za neku posebnu priliku, hah. Jednu sam 3 godine čuvala i tek je skoro ugledala svetlost dana. :D
    Sviđa mi se post! <3

    www.tiarawannabe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sofija, blog ti je stvarno kul. Prelepo pises, kao da je neko dosta stariji ovo pisao (neki novinar). Imas super ideje i sve to. Samo me zanima koliko imas godina. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sofija ako trazis neke agende evo ti jedna mnogo lepa: http://www.knjizare-vulkan.rs/LISABON-CITY-JOURNAL-SMALL-10X15CM-9375 ."Caprkala" sam po knjizari Vulkan i nasla ovu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ja sam ceo Vulkanov sajt presla, neku cu sigurno naruciti, a mozda navratim i do knjizare cim budem imala priliku.

      Избриши
  7. Jao, ovo je divnoo:)
    Slazem se sa tobom u potpunosti:)
    Inace, rokovnika i raznih sveski, solja.. imam na milion:)
    Blog ti je odlican, moze se svasta naci. Pozz:)

    ОдговориИзбриши