среда, 19. фебруар 2014.

Mini modni editorijal moje Coco !




-Nisam ljubitelj jakih mirisa, volim  sveže poput grejpa i ananasa u kombinaciji sa mošusom i jasminom, tako da se Chanel ne ubraja u moje mirisne note, ipak obožavam Coco Chanel. Prosto se divim njenoj ličnosti i sigurnim stopama kojim je gazila ka samom vrhu. Ipak ovoga puta neću pisati o svima poznatoj Coco, već o mojoj.

-Iako kaže da ne liči, i da nema baš nikakve sličnosti, meni je moja mama Coco i tu nema pogovora.U nekim trenutcima me podseća i na Audrey Tautou. Nekako sam iskopala ove fotografije, bez njenog znanja, da slopim mali modni editorijal za prolećnu modu 2014-te. 

-Pastelene boje kao prelaz iz jednoličnog zimskog u šaroliki letnji kolorit i oversized duksevi sa cartoon printom kao must have.




6 коментара: