петак, 28. март 2014.

Modno igralište i lista želja



-Mislim da nema potrebe reći FLORAL PRINT. Jasno je šta sunce donosi sa sobom i šta nam dozvoljava. Šareno eksperimentisanje. modno igralište. Detalji poput torbe, sata ili naočara svakoj kombinaciji daju posebnu notu, i onu najobičniju mogu da učine najneobičnijom.

-Print je veliki "must have" ove sezone i ovde ne mislim samo na detalje. Suknje, majice, helanke, cipele. Ja se idalje držim torbi ali planiram da investiram u  starke ili duboke patike sa diskretnijim printom i košulju ili pantalone sa tropic printom. Da prikupljam novac za sve to. Kako mi ide? Pa onako.


-Možda je sezona da zaboravimo, barem privremeno, na klasične, zlatne i srebrene metalne, i braon i crne kožne narukvice za satove. KOLORIT. PRINT. Dve ključne reči. Dovoljne su obične farmerke i bela majica, sat u upadljivoj boji, i već ste osvežili, naizgled običnu dnevnu varijantu. 

-Kod nas, s obzirom na siromašno tržište koje se poslednjih meseci proširuje ( dobili smo modno pojačanje H&M), možete naći dobre i kvalitetne komade. Slap, ako volite silikonske satove, i Swatch imaju dobru ponudu. 

-Iskoristila sam starinski "Slava"sat, koji sam dobila na poklon, čiji kaiš može da se menja, da napravim svoju verziju zabavnih satova. Kupila sam materijale sa različitim printovima koje menjam u zavisnosti od kombinacije i raspoloženja!

SLAP
SWATCH
-Na mojoj, pomalo predugačkoj, listi želja iliti listi "za kupiti", odavno se nalaze mačkaste naočare. Još uvek nisam odlučila da li će bilti klasične ili neke sa printom, ali svakako idu pod obavezno. Savršeno se uklapaju sa šeširom širokog oboda i nekim hladnim letnjim kotelom. MEOW!



-Znate opšte pravilo svake kolekcije za proleće/leto 20** , dajte sebi slobodu da radite šta hoćete. Modno igralište je otvoreno! So let's get crazy ! 



5 коментара:

  1. I mene ponele pastelne boje kao i svakog proleca...ona kosuljica u autfitu gore sa sladoledima je prekul, moram da vidim da napravim neku 0:)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29. март 2014. 19:27

    zarazila si me ovim satovimaaaaaaaaa

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31. март 2014. 15:43

    118 postova? Kako si to uspela majke ti?

    ОдговориИзбриши
  4. super blog poseti molim te i ti moj natalijin kutak

    ОдговориИзбриши