уторак, 16. септембар 2014.

New Blog planner by Planer Uredjeni haos and Branas Divine World


-Čim je  Branislava Antović, inače jedna od omiljenih blogerki čiji sil zaista volim, objavila post u kome nam predstavlja svoju najnoviju kreaciju u saradnji sa Planerom Uređeni haos znala sam da je u pitanju nešto krajnje zanimljivo. Onda je PUH na svoju stranicu izbacio fotografiju neverovatnog planera namenjenog baš za blogere i među tagovanim blogerkama sam se i ja našla. Pre nego što sam poručila svoj komad, uredno sam završila poslednje stranice starog Blog Planera tj. sveščice sa Hello Kitty u koju sam zapisivala ideje za postove i fotografiju. Kada je i poslednji redak teksta ispisan stari planer je poslat u penziju i odmah sam poručila novi. 

-Pošta je stigla a u njoj sjajne korice! Divna boja i inspirativan print, pa šarena unutrašnjost sa izdeljenim odeljcima izdizajniranim tako da zadovolje sve potrebe jednog blogera, kako Brana reče, bilo koje vrste. Ono što mi se posebno dopada jesu odeljci za zapisivanje saveta za bolje blogovanje i realizaciju novih ideja. Planer nije obrojčen i obeležen po mesecima tako da možete početi  da ga koristite od bilo kog datuma.

- Cena planera je 1400 din, a dostupan je i u setu sa drugim planerima ili notesima a PUH je skoro plasirao  i novu liniju planera različitih boja sa zanimljivim dezenima tufnica i pruga. Ja sam prezadovoljna najmlađim članom porodice Uređeni Haos koji online možete prelistati baš OVDE!

7 коментара:

  1. Stvarno je lepo,a gde si kupila ovu kao "flasicu"roze boje ? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pitanju je keramicka solja za kafu za poneti, porucila sam je iz Avonove specijalne logo brosure i kostala je oko 900 din :)

      Избриши
    2. ima i u HM-u za 900 isto ;)

      Избриши
  2. Draga Sofija, najlepše hvala na ovako lepoj recenziji našeg blog-planera!
    Želim ti da ga sa uživanjem korisitš i da ti njegova ''pomoć'' donese još brdo sjajnih ideja i kreativnih moemanata!
    Veliki pozdrav!
    Brana

    ОдговориИзбриши
  3. Jao koliko izgleda dobrooo :) Super, super, supeeeer!


    New giveaway on my blog: http://kapege23.blogspot.com/2014/09/instagram-post-and-new-art-giveaway.html

    ОдговориИзбриши