среда, 4. фебруар 2015.

Quick Granola recipe


-Verovatno vam već idu na živce TV prilozi koji govore o zdravoj ishrani i o kalorijama koje smo tako "savesno" unosimo u svoj organizam... Potom slede reklame preparata za mršavljenje, pa kulinarske emisije(sa prilično kaloričnim receptima složićete se), pa mrtva tačka. Sve to znamo, zato i uvod za ovaj brz i ukusan recept neće sadržati nutritivne vrednosti niti blažena svojstva sastojaka koji ulaze u njega. Prilično kaloričan a zdrav! Tu smo.
-Zagrejte rernu i u njoj ispecite lešnike i kikiriki, a možete dodati još neku vrstu koštunjavog voća, poput badema. Oni lenji jednostavno mogu kupiti već pečene, ali obavezno neslane lešnike i kikiriki. Stavite malo aluminijumske folije u manji pleh, pospite sa oko kašiku-dve susama i to stavite u rernu dok susam ne dobije zlatastu boju. Prepečeni susam pomešajte sa ovsenim pahuljicama, suvim grodžđem i rendanom ili sitno seckanom čokoladom, a potom im pridružite pečeno koštunjavo voće. Sve dobro promešajte i odložite u teglicu. Mešajte sa grčkim jogurtom u razmeri 2:2 supene kašike i dobićete odličan doručak ili užinu. Ne zaboravite da sa strane iseckate neko voće, ja preferiram jabuke. Imajte na umu da možete dodavati šta vam god padne na pamet. Semenke suncokreta, bundeve, orahe, sušenu papaju ili ananas... Odlično ide i sa nekom mljackavom knjigom poput nove knjige Dženi Kolgan-Dobro došli u Isinu prodavnicu slatkiša iz snova.  Previše nezdravih kalorija dobijate na papiru, a gorepomenute dobre nutrijente  na kašičici. Zadovoljeni i duša i telo! Uživajte.

32 коментара:

  1. Pokušaću sigurno, izgleda preukusno ☺

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ti uvek čitaš ove slatke, romantične knjige. Koja ti je omiljena? :3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja citam sve i svasta a ciklite obicno da presecem teze delo, za opustanje. Ispovesti kupoholicarke su mi apsolutni favorit a preporucujem i knjige Aleksandre Poter i Dzeni Kolgan. :-)

      Избриши
    2. Videla sam na Instagramu da si čitala 'Zločin i kazna'. Kako ti se dopalo? :)

      Избриши
    3. Knjiga je fenomenalna, sigurno obrcem jos jedan krug.

      Избриши
  3. Evo ja napravila pa jos jednom, uz svoje remek delo, citam ovaj post. Odlican recept. Kakva je knjiga?! Dugo se predomisljam oko knjiga Dženi Kolgan. Po tvom misljenju koja je bolja? "Dobrodošao u kapkejk kafe" ili ova iz posta gore?! I da, jos jednom bas je dobar recept, a slike, kao i uvek, predivne

    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tamara! Po mom misljenju bolji je Kapkejk kafe. :)

      Избриши
    2. Hvala. Uvažiću to kad budem uzimala.

      Избриши
    3. Kapkejk kafe je neprevazidjena knjiga, zaista :-)

      Избриши
    4. Sad mi vise leze ozbiljnije knjige, ali se slazem da je Dzeni uradila dobar posao. Knjiga je taman slatka da moze da se proguta za dan. Kao kapkejk! ;)

      Избриши
  4. Slike su preslatke!!! Super post :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sigurn cu napraviti!Veoma lep recept,post,kao i blog!

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, super receptić! :)
    Granola mi je favorit za brzinski doručak... Ja žitarice i koštunjavo voće poređam u pleh i premažem rastopljenim šećerom i to onda zapečem malo. A odlična je kombinacija uz maline i kašiku meda pored grčkog jogurta...
    Moram probati i sa jabukama...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja generalno ne volim mnogo slatko ali med i jogurt su bas ukusni zajedno. Slazem se za maline! ;)

      Избриши
  7. Njamii, odmah praviim! ♥

    bartalove.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Vrhunske fotografije! Nisam neki ljubitelj susama, tako da moža budem probala recept ali bez susama. :)

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. U ovaj recept mozes da ubacis sta god ti padne na pamet. Os svezeg voca, preko kostunjavog do raznih semenki.

      Избриши
  9. Jos jedan predivan post i naravno fotografije koje me uvek oduseve! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ja (malo je reći) obožavam ovsene pahuljice,a sa ovim su sigurno još lepše. Napraviću ovaj recept ovih dana jer izgleda preukusno. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Super je post. Jesi li ti svislila ovaj recept?
    Inace nova sam znacilo bi mi da vidis moj blog, a još više bi mi značilo da se učlaniš!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Predoobar post!

    Tu je moj novi post.
    http://jovanadiaary.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  13. Obozavam granolu. Dajem joj svugde da mi se mesa :) Skoro sam je pravila po receptu Na tanjiru. \skokni da pogledas ideju :)

    ОдговориИзбриши