понедељак, 27. јун 2016.

Bojice - odmah!


Jasno vam je da su bojanke za odrasle na vrhuncu popularnosti. Zanimljiva alatka za smirenje,  dobra praksa pred spavanje ili jednostavno igračka, kako kome. Ali danas vam pišem o nečemu što prevazilazi perforacije, cvetiće i bajkovite bašte, što će od srca obradovati sve neizlečive Vogiste. Da! Vogue je izbacio bojanku pod nazivom - Vogue Colors A to Z.



Valerie Staiker, urednica kulture najpoznatijeg modnog časopisa, je kriva za radost miliona modnih zaljubljenika koji će imati priliku da oboje 26 naslovnica časopisa koji su publikovani u periodu od 1912. do 1932. Sada vi možete biti član Vogue tima odgovoran za estetski deo, paletu boja naslovne strane, a sve što vam je potrebno jesu vodene boje ili kutija bojica (sa što više nijansi, preporučujem) i nešto više od 11 dolara, koliko ovaj, po svemu kolekcionarski komad košta na Amazonu (klik za kopirajtovani odlomak iz bojanke). Ilustracije potpisuju neka od zvučnih umetničkih imena kao što su Andre Marty i Helen Dryden (jedna od najpoznatijih ilustratorki 20. veka zaslužna za brojne Vogue i Delineator naslovne strane čije ilustracije obožavate a ne znate da ih ona potpisuje) koji su svojim ilustracijama svojevremeno privlačili dame da pohitaju na štand po novi Vogue.


Bubi frizure, flaperke, perje, lepeze, ekstravagantni šeširi, duge haljine, neustrašive žene za volanom, zamišljene dame isped toaletnog stočića, na mesečini i u suton. Čarobno, zar ne? Dizajnirano da se gustira. Detalj po detalj. Ipak se radi o najvećem modnom autoritetu u svetu časopisa, ne možete tek tako da bojite.
Na kraju bojanke se nalaze i podaci o svakoj ilustraciji ponaosob, za sve one koji vole da štreberski odrade posao. Iskreno - ta sam!

Sad znate šta da mi kupite za rođendan.

7 коментара:

  1. Preedivan post,jako bih volela da porucim bojanku fascinantna je <33!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Cim sam vidjela ovo odusevila sam se! Ali odusevilaaaa...
    Odmah sam ukucala na internet da bih saznala jos mnogo.
    Ovo je predivno i bas mi se dopada ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je zaista neverovatno. :D Mnogo mi se dopada. ❤ Poručiću bojanku definitivno, mislim da je sjajna ideja. ☺ <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. јун 2016. 11:23

    Zanima me koji su po tebi najbolji casopisi u Srbiji? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Elle, Harpers Bazaar iGrazia kao modni, Original i Aha iz mesovitog sektora. :)

      Избриши