уторак, 27. септембар 2016.

Capture your Style od Aimee Song



Koliko je dobro da otkrijete sajt koji šalje knjige za Srbiju bez poštarine? Zaglavite se sa listom od šesnaest knjiga i niste sigurni koju prvu da naručite, a nemate novca za sve. Ćorsokak. Druga strana medalje zvane bez poštarine. Jedna od tih šesnaest knjiga je i novoobjavljena knjiga blogerke (Song of Style) i arhitekte Aimee Song - Capture your Style
Kažete devojci čija je omiljena platforma Instagram da je izašla knjiga o Instagram fotografisanju i to iz pera jedne od omiljenih joj blogerki neverovatnog stila i Insta feeda. Pa ne radite to pre nego što mi prinesete čašu vode i kažete da sednem. Malo karikiram ovde, saznala sam sama na, čik pogodite! Instagramu! 


Na pomenutom sajtu (reč je o svima već poznatom Book Depository sajtu) košta nekih 15 evra, ustanovili smo - bez poštarine. Još jedna stvar koju treba pomenuti je da uvodnu reč piše Diane von Furstenberg (ne znam da li je to uračunato u i više nego razumnu cenu). 

Šta poručiti prvo: knjigu od Louise Roe, Garance Dore ili Aimee Song? Teška odluka. 

Fotografije: Song of Style

5 коментара:

  1. Sofija draga ja sam veliki ljubitelj knjiga i citanja tako da apsolutno razumem tvoju nedoumicu. Ja bih izabrala Aimee Song ❤

    thestoryofagothic@blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sof, predivno napisano. Tacno razumem taj problem sa spiskom od 16 knjiga. Mislim, sajam knjiga je za mesec dana, a ja vec imam 18 knjiga na spisku. Mama se samo pita ko ce sve sa finansira... xD
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ana, imas srece da tvoje pohode na knjige jos finansiraju roditelji. :) Ja sam trenutno u fazi - studentu snadji se ako hoces te knjige!

      Избриши